Наша компанія виробляє дороги надгрунтові шахтні канатні ДНШК для рейкового шляху з колією 600 або 900 мм під рейку Р24 або Р33. Виконання дороги передбачає розташування тягового каната по центру або збоку рейкового шляху.

Дорога призначена для перевезення вантажів в шахтних вагонетках з крюка зчіпкою і людей в пасажирських візках по прямолінійним і викривленим дільничним і магістральним гірничих виробках зі знакозмінних профілем вугільних і сланцевих шахт, небезпечних за газом та пилом всіх категорій.

 

Станція привідна ДНШК.01.00.000 

Станція привідна призначена для переміщення складу дороги по гірничій виробці, при цьому вона забезпечує плавний пуск і зупинку складу, а також безступінчасте регулювання швидкості. Привід обладнаний шківом тертя і двома колодковими гальмами: робочим і запобіжним. Робочі гальма впливає на гальмівний поле муфти, яке встановлено на вхідному валу редуктора.
Запобіжне гальмо впливає безпосередньо на гальмівний обід шківа тертя. Розмикання гальма здійснюється одночасно з вмиканням приводу, при виключенні приводу гальмо автоматично замикається. Тягове зусилля канату передається за рахунок сил тертя між шківом і канатом.
Залежно від типу та потужності приводу для передачі крутного моменту застосовується редуктора СП-202м, КЦ-250 або редуктора власного виробництва.

 

Візок гальмівний ДНШК.02.00.000 

Візок гальмівний призначен для створення гальмівного зусилля при аварійній зупинці складу. Візок переміщується на ковзанках уловлювачів по рейковому шляху. Спрацювання уловлювачів відбувається в автоматичному режимі при досягненні складом заданої швидкості, а також в ручному режимі тросом йде з кабіни візки буксировочной або візки пасажирської.

 

Візок буксировочний ДНШК.03.00.000 

Візок буксировочная призначена для переміщення складу за допомогою зусилля переданого їй від приводу через тяговий канат. Для подовження (скорочення) замкнутого тягового каната при нарощуванні (скорочення) довжини дороги ДНШК на візку буксировочной встановлений барабан для запасу тягового каната. В кабіні розміщується машиніст, який за допомогою жезла може подавати команди на привід, а так само за допомогою троса проходить у верхній частині кабіни, в разі необхідності, провести екстрене спрацьовування візки гальмівний. Для утримання складу вантажних вагонеток в разі обриву сцепок або мимовільного роз'єднання вантажних вагонеток застосовується контрсцепка.

 

Станція натяжна ДНШК.05.00.000 

Станція натяжна призначена для автоматичного натягу збігає зі шківа тертя приводу гілки тягового каната .. При ослабленні набігає або збігає гілки тягового каната рухливий блок піднімається під дією натяжної вантажу, який знаходиться в вантажний кошику і вибирає слабину тягового каната.

 

Кінцева станція ДНШК.07.00.000 

Кінцева станція призначена для зміни напрямку руху тягового каната в протилежну сторону і до покрівлі виробки. На зображенні представлена кінцева станція для доріг з бічною тягою.

 

Ролик шляховий ДНШК.10.20.000  

Ролик шляховий служить для підтримки тягового каната на прямолінійних ділянках шляху.

 

Блок ДНШК.14.00.000  

Блок призначений для підтримки і напрямки зворотної гілки замкнутого тягового каната і встановлюється на ділянках, де напрямок сили від каната не змінюється. Блок монтується на кріплення виробки хомутами.

 

Блок холостий ДНШК.15.00.000  

Блок холостий призначений для підтримки і напрямки зворотної гілки замкнутого тягового каната в місцях викривлення вироблення в плані. Кількість блоків для установки на викривленні необхідно вибирати таким чином, щоб перегин тягового каната на блоці не перевищував 50. Блок монтується на кріплення виробки хомутами.

 

Блок регульований ДНШК.16.00.000  

Блок регульований призначений для підтримки і напрямки зворотної гілки замкнутого тягового каната. Діапазон повороту блоку при монтажі 0-90 ° з кроком 180 забезпечується рядом отворів виконаних на поворотному секторі. Блок монтується на кріплення виробки хомутами.

 

Пристрій підтримує ДНШК.18.00.000  

Пристрій призначен для направлення і підтримки галузі замкнутого тягового каната, наявного збоку рейкового шляху. Вертикальний ролик, розташований у рейкового шляху, підвішений шарнірно і відхиляється всередину контура при впливі на нього приводного важеля буксировочной візки. Після проходу важеля, що відхиляється ролик зайняв свою попередню позицію, під дією власної ваги, замикаючи канат всередині замкнутого контуру.

 

Блок відвідний ДНШК.20.00.000  

Блок відвідний призначен для підтримки і напрямки зворотної гілки замкнутого тягового каната в місцях викривлення вироблення в плані. Встановлюються на перегини тягового каната на блоці більше 100. Виготовляються блоки в різних виконання в залежності від діаметра тягового каната і способу кріплення до вироблення.

 

Стрілочний перевід ДНШК.24(33)-6(9)-09.00.000  

Стрілочний перевід призначен для забезпечення передачі на сполучається вироблення шахтних вагонеток і проходу складу дороги без підйому стабілізуючих ковзанок. Стрілочний перевід проводиться різних виконанні в залежності від ширини колії, типу рейки і напрямку повороту (правий і лівий). Стрілочний перевід складається з вхідний і вихідний стрілок. Фіксація рейки в тих положеннях забезпечується поворотною тягою і замком тільки вручну. Переміщення перекладних рейок на стрілках в робоче положення можлива вручну або за допомогою приводу ПВМ1-М .


Дороги напочвенные шахтные канатные ДНШК